Rolul postului:
- Elaboreaza si implementeaza strategia locala®ionala ale canalelor de vanzari SoHo din subordine, identificand si maximizand sinergiile intre canalele de vanzari, cat si oportunitatile de crestere a cotei de piata;
- Contribuie la construirea si stabilirea strategiei regionale pe toate canalele SoHo si asigura input valoros in elaborarea strategiei nationale de vanzari SoHo;
-
Coordoneaza si gestioneaza eficient activitatea agentilor asignati, asigurandu-se ca acestia sunt motivati si implicati in atingerea obiectivelor de business.
$ads={1}
Competențe, cunoștințe și experiență:
- Diploma universitara;
- Alte cursuri de pregatire , preferabil de vanzari;
- Permis de conducere categoria B;
- 3 ani experienta in vanzari directe/indirecte;
- Cel putin un an de experienta in coordonarea unei echipe.
Certificări tehnice/profesionale necesare:
- Abilitati naturale de leadership;
- Dezvoltare si coaching;
- Expertiza de conducere;
- Obtinere de rezultate;
- Orientare catre client;
- Dezvoltarea relatiilor.
Responsabilități principale:
- Contribuie la elaborarea strategiei regionale operationale pe segmentul de clienti alocat ca rezultat al intelegerii clare a tendintelor pietei/industriei si a concurentei din piata, cat si a oportunitatilor de dezvoltare;
- Monitorizeaza activitatea de vanzari si KPI-i pe baza agentilor din subordine, contribuind prin feedback la imbunatatirea acestora;
- Asigura imbunatatirea continua a fluxurilor operationale pentru o alocare eficienta a resurselor, avand in vedere nevoile si satisfactia clientilor;
- Dezvolta reteaua de vanzari existenta pentru a identifica noi perspective de extindere teritoriala care sa sustina prioritatile strategice ale companiei;
- Participa la definirea obiectivelor comerciale de echipa, cat si stabilirea obiectivelor individuale lunare de vanzari, activari, client noi, churn etc;
- Dezvolta si implementeaza un plan de actiune lunar si trimestrial pentru atingerea obiectivelor de business la nivelul echipei regionale gestionate;
- Se asigura de asimilarea si improspatarea cunostintelor la nivel individual precum si de dezvoltarea unor programe de training specifice (procese, produse, servicii).